. . .
07 Mar
אנשים מקיימים יחסי מין באמצעות צעצועי מין שמתחברים למשקפי המציאות מדומה

שנכנסים בפעם הראשונה לעולם התענוגות של המציאות מדומה הדברים נראים די תמימים, עד שנכנסים לחדר המרכזי. לפתע, רואים אורגיה ציבורית מלאה בגברים ונשים עם איברי מין גדולים שלא קיימים פיזית בחיים האמיתיים.
חלק מהמבקרים בעולם התענוגות הוירטואלי יושבים וצופים וחלקם משתתפים באורגייה ההמונית.
מעבר לחדר המרכזי ישנם גם חדרי משחקים ייעודיים שבהם אנשים מקיימים יחסי מין במציאות מדומה, כמו למשל VirtaMate ו-AnthroHeat, ישנם אנשים שבאים גם להכיר שותפים לסקס בעולם האמיתי.שחקנים יכולים להצטרף ליותר מ-25,000 עולמות שנוצרו על ידי קהילה, רובם מקומות בילוי תמימים בעוד שאחרים מהווים כר גידול לגיימרים חרמנים.
ישנם כמה סוגים של תכנים מיניים במציאות מדומה, או כפי שרבים מכנים זאת, משחק תפקידים ארוטי (ERP).
1. צ'אט ראשון שבו שחקנים ידברו מלוכלך באמצעות פונקציית הצ'אט או הקול שלהם בזמן שהאווטרים (הדמות שלכם בעולם המציאות מדומה) שלהם מקיימים אינטראקציה זה עם זה.
רוב אנשי ה-VRChat ERP, לעומת זאת, לוקחים את זה צעד קדימה באמצעות צעצועי מין Bluetooth כדי לדמות את מה שמופיע על המסך. Mashable
2. משחקי ERP שמשתמשים בטכנולוגיה זו כדי לחקור את המיניות שלהם.
משתמשים באחת מ"מערכות החדירה הדינמיות" הרבות המאפשרות לאיבר המין הווירטואלי שלהם להיכנס לנרתיק, לתחת או לפה וירטואלי. זה בשילוב עם מעקב אחר הגוף המלא, המאפשר לכל תנועה של הגוף שלך להתרחש במשחק, מה שיוצר חווית סקס אמיתית למראה וריאליסטית בצורה מרשימה. חוויה זו עשויה לעורר מגע פנטום. תופעה שבה משתמשים יכולים "לחוש" תחושות אמיתיות במציאות מדומה וטוענים שהם מגיעים לאורגזמה.

3. "במקור יצרתי את RealFeel מכיוון שחסר לי חוש פנטום", אמר קאנה, היוצר של RealFeel, ל-Mashable. "לא הרגשתי כלום כשעשיתי מעשי זימה ב-VR. RealFeel נוצר כדי לתקן את זה בשבילי".
ארבעה חודשים לאחר שקנא יצרה את הכלי לשימוש אישי, הפרויקט התחיל להמריא. כעת שבע שנים לאחר הקמתה, RealFeel טוענת שיש לה 2,800 חברי Discord. RealFeel תוכנן לעבוד רק עם VRChat בעוד Buttplug.io הוא כלי קוד פתוח שניתן להתאים לעבודה עם כל משחק - כולל Animal Crossing.
כל כלי פועל בצורה שונה במקצת, אבל, בדרך כלל, הם דורשים מהמשתמש לבחור באיזה אזור(ים) של הדמות שלו הוא רוצה להפעיל את הצעצועים שלו. חלק המשחק דורש מהשותף שלכם להתחבר לצעצוע שלכם כדי להפעיל אותו, בעוד שכלים אחרים מאפשרים לכל אחד להפעיל את הצעצוע במגע.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.